Arnab Oh Arnab!!!

Salam semua, semenjak dua menjak ni aku rase nak bela binatang plak..kalau dulu macam2 aku dah bela, mase tu xsama macam sekarang dulu blk je sekolah terus ke belakang rumah bg makan binatang yg aku bela...seronok...heee...tp sekarang dah kije plak..dengan tempat plak xde..ape yang aku nk kongsikan kt sini aku nk bela arnab...jenis ape aku xpk lagi...tp dah servey dah kat mudah.com...hehe...dapat murah je sepasang umur 2bulan, harga pon berpatutan...hanya RM50-RM60 je macam2 jenis ade...

cer tengok kat bawah ni...mne yang korang berkenan???







cantek x???

Dulu aku penah bela tapi jenis arnab kg jela...banyak ekor gak...sekali beranak 8ekor mau x banyak...huhu, dah lepas je SPM aku dapat sambung belajar...jual je murah2 kat jiran aku yang selebihnya buat SATAY!!!haha...first time makan..sedap.

Itu jela ape yang aku nk bgtau dah xde modal..haha..2gu la mybe bulan depan aku akan dapatkan gak anak2 arnab yang gebu n comel ni...
tunggu yeeeeee....

Monday, November 12, 2012 by Azreen
Categories: | Leave a comment

Leave a Reply